Obsługa klienta
Informacja dotycząca komórki organizacyjnej upoważnionej do kontaktu z odbiorcami usług, podmiotami ubiegającymi się o przyłączenie do sieci oraz do przyjmowania i rozpatrywania reklamacji
Sprawami związanymi z obsługą klienta w MPWIK Sp. z o.o. w Lęborku zajmuje się Dział Obsługi Klienta, do którego zadań należy:
- odczyt liczników za pomocą radiowego systemu zdalnego odczytu,
- montaż i wymiana wodomierzy,
- wystawianie faktur,
- korespondencja z klientami,
- zawieranie i rozwiązywanie umów,
- udzielanie wyjaśnień,
- odbiory techniczne,
- przyjmowanie korespondencji (wnioski o wydanie warunków technicznych, zgłoszenia obioru wykonanych przyłączy, podejść wodomierzowych),
- kierowanie korespondencji do działów merytorycznych,
- przyjmowanie i obsługa reklamacji,
- windykacja zadłużenia klientów,
- obsługa e-BOK, czyli Internetowego Biura Obsługi Klientów.
Dział Obsługi Klienta przyjmuje klientów we wszystkich sprawach w godzinach działania przedsiębiorstwa, t.j. od poniedziałku do piątku między godziną 7.00.-15.00.
WARUNKI TECHNICZNE
Tematem warunków technicznych zajmuje się Dział Obsługi Klienta mieszczący się na parterze budynku administracyjnego MPWIK ul. Pionierów 2, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00, telefon 59 8634-784.
- Przyłączenie do sieci wodno – kanalizacyjnej
Należy wypełnić druk wniosku o wydanie warunków technicznych (druk do pobrania) zaznaczając odpowiednie opcje. Załączyć aktualną mapkę sytuacyjną położenia działki/posesji oraz dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością. Komplet dokumentów złożyć w Dziale Obsługi Klienta ul. Pionierów 2 (parter pokój nr 1). - Przebudowa przyłącza
Należy wypełnić druk wniosku o wydanie warunków technicznych (druk do pobrania) zaznaczając odpowiednią opcję. Załączyć aktualny plan sytuacyjny położenia działki/posesji z naniesionym obiektem oraz dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością. Komplet dokumentów złożyć w Dziale Obsługi Klienta ul. Pionierów 2 (parter pokój nr 1). - Podlewanie ogrodu
Warunki techniczne montażu wodomierza rejestrującego ilość bezpowrotnie zużytej wody oraz schemat węzła pomiaru wody (druk do pobrania).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem nr 59 8634-784.
MPWIK za usługi pobiera opłatę wg taryfikatora zakładowego (cennik dostępny w Dla Klientów > Usługi). Warunki techniczne oraz faktury za wykonaną usługę MPWIK wysyła na adres wnioskodawcy.
RODO
Trwa płukanie sieci wodociągowej - okresowo może wystąpić pogorszenie jakości i zmętnienia wody. Za utrudnienia przepraszamy.